La nostra marca
La marca corporativa sintetitza i expressa visualment la identitat de l'empresa i projecta, d'aquesta manera, els nostres valors i aspiracions. A partir dels elements bàsics de la marca, es desenvolupa un llenguatge gràfic amb personalitat pròpia que es plasma en els entorns i suports diferents.
El territori visual i conceptual definit per la marca Adif ens identifica i ens diferencia, transmet la visió i el propòsit empresarial i reflecteix la nostra proposta de valor a la societat en la qual es tradueix aquest propòsit. Es construeix així, prenent com a base la marca, l'eix que articula la narrativa de l'entitat: en Adif treballem per a millorar la vida de les persones, assumint i desplegant un compromís ferm amb un model de mobilitat i de societat que siga realment sostenible.
Nuestros rasgos identitarios
ELS NOSTRES TRETS IDENTITARIS: Els trets identitaris fonamentals del projecte empresarial i de la nostra manera d'entendre el paper d'Adif en la societat són els següents:
La funció de l'àrea de Marca d'Adif és dirigir i coordinar la seua estratègia de marca i desenvolupar les eines necessàries: programa d'identitat visual corporativa i aplicacions de la marca en els diferents àmbits de l'empresa i la seua projecció externa, posicionament estratègic, arquitectura de marques, etc.