La nostra marca

Subtítol sit amet consectetur adipiscing elit.

La marca corporativa sintetitza i expressa visualment la identitat de l'empresa i projecta, d'aquesta manera, els nostres valors i aspiracions. A partir dels elements bàsics de la marca, es desenvolupa un llenguatge gràfic amb personalitat pròpia que es plasma en els entorns i suports diferents.

El territori visual i conceptual definit per la marca Adif ens identifica i ens diferencia, transmet la visió i el propòsit empresarial i reflecteix la nostra proposta de valor a la societat en la qual es tradueix aquest propòsit. Es construeix així, prenent com a base la marca, l'eix que articula la narrativa de l'entitat: en Adif treballem per a millorar la vida de les persones, assumint i desplegant un compromís ferm amb un model de mobilitat i de societat que siga realment sostenible.

Nuestros rasgos identitarios

Responsive Image

Atributos de la marca 

Responsive Image
Nuestro imagotipo integra elementos que sugieren su ámbito de actuación: las vías que se pierden en el horizonte nos ponen en contacto y facilitan el progreso de la sociedad; la forma triangular del símbolo y su color le otorgan un carácter natural y paisajista, además de una geometría sólida y la insinuación de la A de Adif.

Valores de la marca

Atributos de marca: Natural
Los colores asociados a la naturaleza expresan el compromiso con el medio ambiente y la dedicación de recursos al servicio del equilibrio del entorno.
Atributos de marca: Sólida
La solidez de la marca refleja la fortaleza y la seguridad de una compañía que gestiona de forma óptima las infraestructuras ferroviarias del país, mejorando día a día y adaptándose a las nuevas necesidades del mercado.
Atributos de marca: Humana
Los trazos redondeados, amables y sin aristas hablan de una empresa abierta a todos, comprometida socialmente, llevada por personas para personas, accesible, con un trato cercano y que anticipa las necesidades y expectativas de todos los ciudadanos.

Oficina de la Marca

La funció de l'àrea de Marca d'Adif és dirigir i coordinar la seua estratègia de marca i desenvolupar les eines necessàries: programa d'identitat visual corporativa i aplicacions de la marca en els diferents àmbits de l'empresa i la seua projecció externa, posicionament estratègic, arquitectura de marques, etc.