La nostra marca
La marca corporativa sintetitza i expressa visualment la identitat de l’empresa tot projectant, d’aquesta manera, els nostres valors i aspiracions.A partir dels elements bàsics de la marca, es desenvolupa un llenguatge gràfic amb personalitat pròpia que es fa palesa en els diferents entorns i suports.
El territori visual i conceptual definit per la marca Adif ens identifica i ens diferencia, transmetent la visió i el propòsit empresarial, i reflectint la nostra proposta de valor a la societat en què es tradueix aquest propòsit.D’aquesta manera, es construeix, prenent com a base la marca, l’eix que articula la narrativa de l’entitat:a Adif treballem per millorar la vida de les persones, assumint i desplegant un compromís ferm amb un model de mobilitat i de societat que sigui realment sostenible.
Nuestros rasgos identitarios
ELS NOSTRES TRETS D’IDENTITAT:Els trets d’identitat fonamentals del projecte empresarial i de la nostra manera d’entendre el paper d’Adif en la societat són:
La funció de l’àrea de marca d’Adif és dirigir i coordinar la seva estratègia de marca, així com desenvolupar les eines necessàries:programa d’identitat visual corporativa i aplicacions de la marca en els diferents àmbits de l’empresa i la seva projecció externa, posicionament estratègic, arquitectura de marques, etc.