Kordoba - Málaga linea

Lineako geltokiak

Lineako geltoki guztiak zerbitzuak emateko duten funtzionaltasunagatik nabarmentzen dira, baita diseinu arkitektonikoagatik ere.

Kordoba-Malaga linean hiru geltoki berri eraiki dira, bidaiariei zerbitzua emateko.

VIALIA MÁLAGA MARÍA ZAMBRANO

 

Malagako geltokia 2006an inauguratu zen eta 51.377 m2-ko azalera du, geltoki zaharrak baino bost aldiz gehiago. 8 trenbide ditu, bost UIC zabalerakoak eta hiru zabalera iberiarrekoak, tarteko zutaberik gabe eraikitako metalezko estalki handi baten azpian.

Tren-guneak, trenbideez gain, merkataritza- eta aisialdi-gune bat, lau izarreko hotel bat eta aparkalekuak ere baditu. Gaur egun, Espainia osoan eraiki den garraio intermodal eta komertzialeko zentrorik handiena da, Vialia markapean.

Adif-eko Vialia zentroak zerbitzu integratuen zentroak dira, garraioa, kultura, aisia eta merkataritza elkarrekin uztartzen dira, eta herritarren bizitza apur bat errazagoa izan dadin laguntzen dute. Vialia zentroak Bilbon, Pontevedran, Salamancan eta Albaceten daude.

Vialia María Zambrano proiektua diseinatu da esparruaren barruan zerbitzu batzuen eta besteen arteko interferentziarik gerta ez dadin eta bertan egingo diren jardueren arteko mugikortasuna erraztu dadin; irisgarritasuna, gardentasuna, espazio gardenak eta beira-guneak dira haren ezaugarriak.

Herritarren bizitza bertan egin dezaten egindako espazio modernoa da, eta Intermodalitatea sustatu da, Abiadura Handiko Trena, aldiriko trenak, hiriko eta hiriarteko autobusak eta Malagako Metroa elkarrekin konektatuta daudelako.

PUENTE GENIL - HERRERA

 

Geltoki abangoardista hau 2006ko abenduan inauguratu zen eta hegaldia altxatzen ari den txori baten antza duen metalezko estalki handi bat du.

Lau trenbide eta bi nasa ditu, eta horien gainean bidaiarientzako eraikina dago, trenbideak baino altuago, eta 1.550 metro koadroko pasabide handi bat dirudi.

ANTEQUERA - SANTA ANA

 

Antequera-Santa Ana geltokia Espainiako hegoaldeko trenbide-trafikoaren banaketa-gune bihurtu da, trenbide-zabalerako aldagailuak dituelako. UIC zabalerako bost trenbide eta zabalera iberiarreko bi ditu.

Bidaiarientzako eraikinak 3.500 metroko azalera du. Arkitektonikoki, hego handi batzuen formako metalezko egitura baten gainean eraikia dago: egiturak ertzak hormigoizko hormetan txertatuta ditu eta bost gorputzeko zink uhinduzko estalki bat du, 8 eta 13 metro arteko altuera duena.

Antequerako hirigunean, abiadura handiko bigarren geltoki bat eraikiko da, eta, horren bidez, zerbitzua emango zaie eraikitzen ari diren Antequera - Granada lineako trenei.