Gure Marka
Marka korporatiboak enpresaren identitatea bisualki sintetizatzen eta adierazten du, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.
Adif Abiadura Handia markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif Abiadura Handia enpresan pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.
GURE NORTASUN-EZAUGARRIAK: Hauek dira enpresa-proiektuaren funtsezko nortasun-ezaugarriak eta Adif Abiadura Handira enpresak gizartean duen zeregina ulertzeko gure modua: