Lizitazio elektronikoa
Beraz, lizitatzaileek ADIF / ADIF AHren LIZITATZAILEAREN ATARIAN sinatu eta aurkeztu beharko dituzte beren eskaintzak, lizitazio elektronikoa arautzen duen Orriaren administrazio-klausuletan ezarritakoaren arabera.
Era berean, lizitatzaileek behar duten informazio guztia izango dute “ERABILTZAILEAREN ESKULIBURUA ETA ZEHAZTAPEN TEKNIKOAK” dokumentuan jasotako eskaintzen aurkezpen elektronikoari buruzko identifikazioari, altari eta eragiketari buruz. Informazio hori Sektore Publikoko Kontratazio-plataforman dagoen Adif eta Adif AH enpresen Kontratatzaile-profilean dago eskuragarri.
Ezinbestekoa da Adif / Adif AH Lizitatzailearen atariko erabiltzaile erregistratua izatea.
Lizitatzaileak onartutako ziurtagiri baten bidez sinatu beharko du dokumentazioa eskaintza aurkeztu aurretik, eta horrela bermatuko du sinatzailearen nortasuna, dokumentazioaren osotasuna, bi aldeen onespena eta konfidentzialtasuna.
Ziurtagiri elektronikoarekin eta dokumentuen sinadurarekin kautotzeko, Autofirma softwarea behar da, Ogasun eta Herri Administrazio Ministerioak garatutako sinadura elektronikoaren aplikazioa. (Autofirma ADMINISTRAZIO ELEKTRONIKOAREN ATARIAN deskarga dezakezu)
Proposamenak ADIF / ADIF AHren LIZITATZAILEAREN ATARIAN aurkeztuko dira, eta, nolanahi ere, dagokion iragarkian zehaztutako epean eta orduan. Sinadura elektroniko onartuaren bidez formalizatu beharko dira, dokumentuen artxibo elektronikoen identitatea eta osotasuna, eskaintza eta horri lotutako dokumentu guztiak bermatuz.
Centro de atención a usuarios
Los licitadores disponen de servicio de soporte mediante un centro de atención a usuarios para atender los posibles problemas técnicos que surjan:
El horario de soporte técnico para los licitadores será el siguiente (excepto festivos nacionales):