Línia Antequera - Granada
Estacions de la línia

La Línia d'Alta Velocitat posseeix tres estacions a Antequera, Loja i Granada.

Adif ha invertit més de 12,6 milions d'euros en la remodelació de l'estació de Granada i el seu feix de vies per a adaptar-la a les noves exigències i al notable increment de trens i viatgers que es mouran per les noves instal·lacions.
L'estació de Granada, en la ubicació actual, permet l'accés al centre de la ciutat, així com una connexió amb la resta de transport urbà, inclòs el metro. A més, Adif ha construït una passarel·la per als vianants sobre el feix de vies que connecta el camí de Ronda, amb el carrer Halcón i l'avinguda d'Andaluces, que millora notablement la connexió entre aquestes dues àrees de Granada separades històricament pel traçat ferroviari, donant resposta a una petició veïnal.
L'adaptació de l'actual edifici de viatgers per a l'arribada de l'alta velocitat inclou la reforma de l'edifici existent i la seua ampliació. El resultat és un edifici amb planta en forma d'U que abraça el feix de vies i les andanes, que queden units per la capçalera. A més, les andanes i la resta de les àrees de viatgers estan al nivell del viari urbà de la ciutat, la qual cosa permet l'accessibilitat total des de l'exterior, a més de les millores realitzades, pensant en les persones de mobilitat reduïda (PMR).
Adif ha executat un nou edifici de viatgers i andana en l'estació de Loja, en la qual es canvia la configuració de vies, i s'hi deixa una via general i una altra via d'apartat dotades ambdues amb triple fil. Aquesta estació s'ha dissenyat amb criteris d'interoperabilitat i accessibilitat, amb 2 ascensors i un pas inferior per al pas entre les dues andanes de longituds de 200 m i 400 m. Disposarà de màquina d'autovenda de bitllets i equips per al control d'accessos, així com de les instal·lacions necessàries per a la gestió telemanada. En l'exterior se situa un aparcament de 13 places, més 2 places per a persones amb discapacitat i una altra per a taxis adaptats.
Estació Antequera - Santa Ana
Per la situació geogràfica, aquesta estació constitueix el gran centre distribuïdor del trànsit ferroviari del sud d'Espanya. Està configurada per cinc vies d'ample internacional i dues andanes de 400 metres de longitud i huit d'ample, així com per dues vies d'ample ibèric i una andana de 240 metres de llarg i huit d'ample.Les tres andanes es troben equipades amb marquesines.
Així mateix, l'estació disposa d'un aparcament en superfície amb capacitat per a 290 vehicles, protegit amb marquesines. Existeix també una zona específica habilitada per a l'estacionament d'autobusos i parada de taxis.

Nova estació d'Antequera
Adif Alta Velocitat avança en les obres de construcció d'aquesta nova estació. Actualment es troba executada l'obra civil corresponent que inclou el soterrament i plataforma associada, l'estructura de les andanes i escales d'evacuació, la llosa superior i el vial A-7281, juntament amb la rotonda de connexió fins a l'accés rodat immediat de l'estació.
La plataforma està composta de 2 vies generals a alta velocitat, 2 vies amb accés a andanes d'alta velocitat i una cinquena via d'ample ibèric.
D'altra banda, la nova estació d'alta velocitat d'Antequera estarà connectada també amb la via d'ample convencional Bobadilla-Granada.