Nire bidaia kontsultatu
Gaurkotasuna

URL
Lehenengo 15 urteetan
Administrador de infraestructuras ferroviarias.
LAV Madril-Bartzelona Europarako abiadura handiko atea eta ipar-hego konexio gehiago Espainian

URL
Conexión de Murcia a alta velocidad
Administrador de infraestructuras ferroviarias.
Completa el Corredor Levante e impulsa a Murcia como puerta del sur del Corredor Mediterráneo

URLa
Mugikortasun jasangarria, ingurunean integratua eta herritarren zerbitzura
Mugikortasun jasangarria, ingurunean integratua eta herritarren zerbitzura

URLa
Barcelona-Sants
Etorkizuneko mugikortasunaren erreferentzia
Geltoki jasangarria, hiri-eredu berrian integratua eta herritarrei zuzendua. Hiri-trazadurarekiko iragazkorra eta hiriko bizitza sozial, kultural eta ekonomikora irekia.

URLa
Sareari buruzko adierazpena
2023 eta 2024 urteetarako
Adif-eko Administrazio Kontseiluak 2022ko azaroaren 29an onartutakoak
Azken prentsa-oharrak
Adif zifratan
11.872,8
Km
trenbide-sarea
1.450
Geltokiak Espainia osoan
38
Terminalak
nagusiak Salgaien Garraioa
1.745.343
Trenak zirkulazioan urtero (2022)
Esteka interesgarriak

URLa
Egoitza elektronikoa
Trenbide Azpiegituren Administratzailea.
Pertsonek Administrazioarekin dituzten harremanak errazteko, ADIFen Egoitza elektronikoa sortu da. Han, izapideak egin eta zure espedienteen egoera kontsultatu ahal izango duzu bulegoetara joan beharrik gabe, eta, hala, alferrikako itxaronaldiak eta ilarak saihestuko dituzu.
Informazio interesgarria
Gure konpromisoak
Prest gaude erantzun sendo eta eraginkorra emateko hurrengo hamarkadako erronka eta desafio globalei, estrategikoei, operatiboei eta negoziokoei.
Gardentasuna
Gure kudeaketa interes-talde guztiekin (trenbide-erabiltzaileak, trenbide-operadoreak, herritarrak, zergadunak, hornitzaileak, inbertitzaileak, langileak, etab.) hitz eginez bideratzen dugu, trenbide-sistema segurua, eraginkorra eta jasangarria lortzeko.
Ezagutu Adif
Garraio, Mugikortasun eta Hiri Agendaren Ministerioari atxikitako enpresa-erakunde publikoa gara, eta gure zeregin nagusia da trenbide-sektorearen dinamizatzaile izatea, trenbidea garraiobide nagusia bihurtuz eta azpiegiturara berdintasun-baldintzetarako sarbidea erraztuz.