Irisgarritasuna geltokietan

Kontsulta itzazu eskura dauden neurriak eta Adif Acerca duten geltokiak

Adif Acercalaguntza-zerbitzua Adif-ek tren-enpresa guztietako minusbaliotasuna edo mugikortasun murriztua duten bidaiariei eskaintzen dien doako laguntza-zerbitzua da, geltokietatik joatea eta trenera igotzea eta trenetik jaistea errazteko.
Nork eska dezake Adif Acerca?

Espainiako trenbide-sarean jarduten duten tren-enpresetako edozeinen abiadura handiko, distantzia luzeko edo ertaineko trenean bidaiatzen duten bidaiari minusbaliatuak (mugimenduzkoa, ikusmenekoa, entzumenekoa edo kognitiboa) edo mugikortasun murriztua dutenak (adinekoak, haurtxoen orgatxoak daramatzaten pertsonak, haurdun dauden emakumeak).

Nola, noiz eta non eskatu Adif Acerca

Tren enpresen txartelak saltzeko kanalen bidez eta aurrez aurre Adif-en 70 geltokitan. Trena irten baino hogeita hamar minutu lehenago ere eska daiteke 70 geltoki horietan. Gainerako 76etan, gutxienez hamabi ordu lehenago (ikus geltokien zerrenda osoa).

Adif Acerca Zerbitzua duten geltokietakoren batean jatorria duten nazioarteko bidaietarako laguntza eskabidea posta elektronikoaren bidez egin behar da, Nazioarteko Trenbide Batasuneko (UIC) Europako herrialdeetan, jatorrian trena atera baino 48 ordu lehenago, gutxienez, posta elektronikoaren bidez, helbide honetan: oca.asistenciapmr@adif.es edo 917744040 telefonoan 6:00etatik 24:00etara.
 
Cómo, cuándo y dónde solicitar Adif Acerca

A través de los canales de venta de billetes de las empresas ferroviarias y presencialmente en 70 estaciones de Adif. Se puede solicitar hasta treinta minutos antes de la salida del tren en esas 70 estaciones. En las otras 76, con al menos doce horas de antelación (ver relacion de estaciones completa).

La solicitud de asistencia para viajes internacionales con origen en alguna de las estaciones con Servicio Adif Acerca y destino estaciones de países de Europa pertenecientes a la Unión Internacional de Ferrocarriles (UIC), debe realizarse con una antelación mínima de 48 horas a la salida del tren en origen a través de correo electrónico en la dirección oca.asistenciapmr@adif.es o en el teléfono 917744040 en horario de 6:00 h a 24:00 h.
Responsive Image
Non ematen da Adif Acerca?

Abiadura handiko eta distantzia ertain eta luzeko trafikoa duten 146 geltokitan, 600 mugikortasun-laguntzailek baino gehiagok ematen dute Acerca zerbitzua. Oso erraz identifika daitezkeen profesionalak dira, beren uniforme laranja bereizgarriei esker, eta ezintasuna eta mugikortasun murriztua duten bidaiariei laguntzeko trebatuta daude.
Gainera, behar izanez gero, baliabide mekanikoak dituzte (gurpil-aulkiak eta plataforma jasotzaileak, besteak beste), eta Svisual, zeinu-hizkuntzako bideo-interpretazioko sistema bat (70 geltokitan).

Geltokien zerrenda


Estaciones con asistencia inmediata

Zerbitzu iraunkorra duten geltokietan, laguntza-eskaera txartela erosteko unean egin ez bada, trena irten baino 30 minutu lehenago egin ahal izango da gutxienez.

A Coruña
Alacant-Terminal
Alcázar San Juan
Albacete Los Llanos
Algeciras
Almería
Antequera-AV
Antequera-Santa Ana
Ávila
Badajoz
Barcelona-Sants
Bilbao Abando-Indalecio Prieto
Burgos Rosa Manzano
Cáceres
Cádiz
Calatayud
Camp de Tarragona
Cartagena
 
Castelló de la Plana
Ciudad Real
Córdoba
Cuenca Fernando Zobel
Figueres-Vilafant
Gijón-Sanz Crespo
Girona
Granada
Guadalajara-Yebes
Huelva
Huesca
Irun
Jaén
Jerez de la Frontera
León
Linares-Baeza
Lleida-Pirineus
Logroño
Lugo
Madrid-Atocha Cercanías
Madrid Chamartín Clara Camp. 
Madrid-Príncipe Pío
Madrid P. Atocha-A. Grandes
Málaga María Zambrano
Mérida
Miranda de Ebro
Monforte de Lemos 
Murcia del Carmen
Orihuela Miguel Hernández
Ourense
Oviedo
Palencia
Pamplona
Pontevedra
Puente Genil-Herrera
Puertollano
 
Salamanca
San Fernando-Bahía Sur
San Sebastián/Donostia
Santander
Santiago de Compostela
Segovia-Guiomar
Sevilla Santa Justa
Tarragona
Teruel
Toledo
Valencia Joaquín Sorolla
Valencia-Estació del Nord
Valladolid Campo Grande
Vigo Urzaiz
Vitoria/Gasteiz
Zaragoza Delicias

Estaciones con reserva

Zerbitzu puntuala duten geltokietan, laguntza gutxienez 12 ordu lehenago eskatu behar da operadorearen bitartez.

A Gudiña Porta de Galicia
Almansa
Arévalo
Astorga
Avilés
Balsicas Mar Menor
Barcelona estació de França
Benicarlo Peñíscola
Benicassim
Bobadilla
Briviesca
Calahorra
Callosa de Segura-Cox
Castejón de Ebro
Campus Universidad Rabanales
Cortes de Navarra
Cullera
Daimiel
Elda Petrer
Elx AV
Espeluy
Ferrol
Figueres
Flaça
Gandía
La Palma del Condado
L'Aldea Amposta Tortosa
Lebrija
Loja
Manzanares
Mataporquera
Medina del Campo
Medina del Campo AV
Mieres Puente
Montijo
Navalmoral de la Mata
O Barco de Valdeorras
Oropesa de Toledo
Peñaranda de Bracamonte
Plasencia
Ponferrada
Salou Port Aventura
Portbou
Puerto de Santa María
Redondela AV
Requena Utiel
Reus
Ronda
Sagunt
Sahagún
Sanabria AV
Sarriá
Socuéllamos
Soria
Tafalla
Talavera de la Reina
Torredembarra
Torrelavega
Tortosa
Tudela de Navarra
Valdepeñas
Veguellina
Vigo Guixar
Vilagarcía de Arousa
Villacañas
Villalba de Guadarrama
Villanueva de Córdoba
Villanueva de la Serena
Villarrobledo
Villasequilla
Villena
Villena AV
Vinaros
Xátiva
Zamora
Zumárraga
Adif Acerca zerbitzua, AENOR-ek ziurtatua
Ikusi ziurtagiria

Adif acerca zerbitzuari aplikatutako Irisgarritasun Unibertsalaren Politika

Sartu Irisgarritasun Unibertsalaren Politikara
Adif Acerca, zenbakitan
793.284 laguntza
2024. urtean
600 laguntzaile baino gehiago
de movilidad 
146 geltoki
Adif eta Adif AH-ren eskutik
8,7 puntu 10etik
mugikortasun-zerbitzuaren kalifikazioan

Estaciones accesibles y modernas

La accesibilidad universal es una de las líneas de actuación básicas en la prestación de los servicios ferroviarios. Así, los planes de mejora y modernización en estaciones contribuyen a cumplir el objetivo de Adif de hacer de las infraestructuras e instalaciones ferroviarias un espacio cada vez de mayor valor para la ciudadanía, generador  de bienestar, progreso y cohesión social.