La nostra marca

Identitat corporativa

La marca corporativa sintetitza i expressa visualment la identitat de l’empresa tot projectant, d’aquesta manera, els nostres valors i aspiracions. A partir dels elements bàsics de la marca, es desenvolupa un llenguatge gràfic amb personalitat pròpia que es fa palesa en els diferents entorns i suports.

El territori visual i conceptual definit per la marca Adif Alta Velocidad ens identifica i ens diferencia, transmetent la visió i el propòsit empresarial, i reflectint la nostra proposta de valor a la societat en què es tradueix aquest propòsit. D’aquesta manera, es construeix, prenent com a base la marca, l’eix que articula la narrativa de l’entitat: a Adif Alta Velocidad treballem per millorar la vida de les persones, assumint i desplegant un compromís ferm amb un model de mobilitat i de societat que sigui realment sostenible.

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Atributos de la marca

La marca integra elementos que sugieren su ámbito de actuación: las vías que se pierden en el horizonte nos ponen en contacto y facilitan el progreso de la sociedad; la forma triangular del símbolo y su color le otorgan un carácter natural y paisajista, además de una geometría sólida y la insinuación de la A de Adif Alta Velocidad.

Valores de la marca 

Natural
Los colores asociados a la naturaleza expresan el compromiso con el medio ambiente y la dedicación de recursos al servicio del equilibrio del entorno.
Sólida
La solidez de la marca refleja la fortaleza y la seguridad de una compañía que gestiona de forma óptima las infraestructuras ferroviarias del país, mejorando día a día y adaptándose a las nuevas necesidades del mercado.
Humana
Los trazos redondeados, amables y sin aristas hablan de una empresa abierta a todos, comprometida socialmente, llevada por personas para personas, accesible, con un trato cercano y que anticipa las necesidades y expectativas de todos los ciudadanos.

Oficina de marca

La funció de l’àrea de Marca d’Adif Alta Velocidad és dirigir i coordinar la seva estratègia de marca, així com desenvolupar les eines necessàries: programa d’identitat visual corporativa i aplicacions de la marca en els diferents àmbits de l’empresa i la seva projecció externa, posicionament estratègic, arquitectura de marques, etc.