Licitació electrònica
En conseqüència, els licitadors hauran de signar i presentar les seves ofertes a través del PORTAL DEL LICITADOR D’ADIF/ADIF AV, d’acord amb el que estableixen les clàusules administratives del plec corresponent que reguli la licitació electrònica.
De la mateixa manera, els licitadors disposaran de tota la informació necessària sobre la seva identificació, alta i operativa sobre la presentació electrònica d’ofertes recollida en el document “MANUAL D’USUARI I ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES”, accessibles al Perfil del Contractant d’Adif i Adif AV que es troba a la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
És imprescindible ser un usuari registrat del Portal del Licitador d’Adif/Adif AV.
Abans de presentar l’oferta, el licitador estarà obligat a signar la documentació mitjançant certificat reconegut, cosa que garanteix la identitat del signant, la integritat de la documentació, el no rebuig de totes dues parts i la confidencialitat.
Per fer l’autenticació amb certificat electrònic i signatura de documents, cal disposar del programari Autofirma, una aplicació de signatura electrònica desenvolupada pel Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.(Pot descarregar-se Autofirma al PORTAL D’ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA)
Les proposicions es presentaran en el PORTAL DEL LICITADOR D’ADIF / ADIF AV i, en tot cas, dins el termini i l’hora que es determini en el corresponent anunci, havent de formalitzar mitjançant signatura electrònica reconeguda, cosa que garanteix la identitat i integritat dels arxius electrònics dels documents, l’oferta i tots els documents que hi estiguin associats.
Centro de atención a usuarios
Los licitadores disponen de servicio de soporte mediante un centro de atención a usuarios para atender los posibles problemas técnicos que surjan:
El horario de soporte técnico para los licitadores será el siguiente (excepto festivos nacionales):