Licitació electrònica

Portal del licitador

Implementació del procediment de licitació electrònica. Portal del licitador d’Adif i Adif Alta Velocidad.

El procediment de licitació electrònica quedarà recollit expressament i descrit en el Plec de Clàusules Administratives de l’expedient de contractació, al perfil del contractant de totes dues entitats, que es troben allotjats a la Plataforma de Contractació del Sector Públic, així com en tots els anuncis preceptius. 

En conseqüència, els licitadors hauran de signar i presentar les seves ofertes a través del PORTAL DEL LICITADOR D’ADIF/ADIF AV, d’acord amb el que estableixen les clàusules administratives del plec corresponent que reguli la licitació electrònica.

De la mateixa manera, els licitadors disposaran de tota la informació necessària sobre la seva identificació, alta i operativa sobre la presentació electrònica d’ofertes recollida en el document “MANUAL D’USUARI I ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES”, accessibles al Perfil del Contractant d’Adif i Adif AV que es troba a la Plataforma de Contractació del Sector Públic.

És imprescindible ser un usuari registrat del Portal del Licitador d’Adif/Adif AV.

Abans de presentar l’oferta, el licitador estarà obligat a signar la documentació mitjançant certificat reconegut, cosa que garanteix la identitat del signant, la integritat de la documentació, el no rebuig de totes dues parts i la confidencialitat.

Per fer l’autenticació amb certificat electrònic i signatura de documents, cal disposar del programari Autofirma, una aplicació de signatura electrònica desenvolupada pel Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques.(Pot descarregar-se Autofirma al PORTAL D’ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA) 

Les proposicions es presentaran en el PORTAL DEL LICITADOR D’ADIF / ADIF AV i, en tot cas, dins el termini i l’hora que es determini en el corresponent anunci, havent de formalitzar mitjançant signatura electrònica reconeguda, cosa que garanteix la identitat i integritat dels arxius electrònics dels documents, l’oferta i tots els documents que hi estiguin associats.

Títol fragment

Registre i presentació de proposicions.
Signatura Electrònica.Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques
Documentació disponible per al licitador
La data i l’hora en què es puja l’oferta al Portal les determinarà el registre electrònic intern de què disposa el portal. Cal tenir en compte que, per presentar una oferta, en primer lloc s’ha de pujar al servidor completament, per a la qual cosa posteriorment es pot identificar mitjançant el justificant citat i expedit pel registre electrònic.
Imagen con una operadora que ilustra la información sobre el Centro de Atención a Usuarios

Centro de atención a usuarios

Los licitadores disponen de servicio de soporte mediante un centro de atención a usuarios para atender los posibles problemas técnicos que surjan:

El horario de soporte técnico para los licitadores será el siguiente (excepto festivos nacionales):

  • 9.00 a 18.00 horas, de lunes a jueves.
  • 9.00 a 15.00 los viernes.