Liña Antequera - Granada
Estacións da liña

A Liña de Alta Velocidade ten tres estacións en Antequera, Loja e Granada.

Adif investiu máis de 12,6 millóns de euros na remodelación da estación de Granada e o seu paquete de vías para adaptala ás novas demandas e ao notable aumento de trens e viaxeiros que se van desprazar polas novas instalacións.
A estación de Granada na súa ubicación actual permite o acceso ao centro da cidade, así como unha conexión co resto do transporte urbano, incluído o metro. Ademais, Adif construíu unha pasarela peonil sobre o feixe de vías que une o Camino de Ronda coa rúa Halcón e a avenida de Andaluces, o que mellora significativamente a conexión entre estas dúas zonas de Granada historicamente separadas pola liña de ferrocarril, dando resposta a unha petición veciñal.
A adaptación do actual edificio de pasaxeiros para a chegada da alta velocidade inclúe a reforma do edificio existente e a súa ampliación. O resultado é un edificio cun plano en forma de U que abraza o feixe de vías e as plataformas, que están unidas pola cabeceira. Ademais, as plataformas e o resto de zonas de pasaxeiros están ao nivel da vía urbana da cidade, o que permite unha accesibilidade total desde o exterior, ademais das melloras realizadas, pensando nas persoas con mobilidade reducida (PMR).
Adif construíu un novo edificio de viaxeiros e plataforma na estación de Loja, no que se modifica a configuración das vías, deixando unha vía xeral e outra de apartado equipadas con triple fío. Esta estación foi deseñada con criterios de interoperabilidade e accesibilidade, con 2 ascensores e un paso subterráneo para o paso entre as súas dúas plataformas de 200 e 400 m de lonxitude. Contará cunha máquina expendedora de billetes e equipamentos para o control dos accesos, así como as instalacións necesarias para a súa xestión remota. No exterior hai un aparcadoiro con 13 prazas, máis 2 prazas para persoas con discapacidade e outra para taxis adaptados.
Estación Antequera - Santa Ana
Pola súa situación xeográfica, esta estación é o principal centro de distribución do tráfico ferroviario do sur de España. Está composto por cinco vías de vía internacional e dúas plataformas de 400 metros de longo e oito de ancho, así como dúas vías de ancho ibérico e unha plataforma de 240 metros de longo e oito de ancho. As tres plataformas están equipadas con marquesiñas.
A estación tamén conta cun aparcadoiro de superficie con capacidade para 290 vehículos, protexido por marquesiñas. Tamén hai unha área específica habilitada para o aparcamento de autobuses e parada de taxis.

Nova estación de Antequera
Adif Alta Velocidad avanza nas obras de construción desta nova estación. Actualmente está executada a correspondente obra civil, que inclúe o soterramento e plataforma asociada, a estrutura das plataformas e escaleiras de evacuación, a lousa superior e o vial A-7281 xunto coa rotonda de conexión ata o acceso rodado inmediato á estación.
A plataforma está composta por 2 vías xerais de alta velocidade, 2 vías con acceso a plataformas de alta velocidade e unha quinta vía de ancho ibérico.
Por outra banda, a nova estación de alta velocidade de Antequera estará conectada tamén coa vía de ancho convencional Bobadilla-Granada.