Licitación Electrónica
En consecuencia, os licitadores deberán asinar e presentar as súas ofertas a través do PORTAL DO LICITADOR DE ADIF/ADIF AV, de conformidade co establecido nas cláusulas administrativas do correspondente Prego que regule a licitación electrónica.
Así mesmo, os licitadores disporán de toda a información necesaria sobre a súa identificación, alta e operacións acerca da presentación electrónica de ofertas recollida no documento "MANUAL DE USUARIO E ESPECIFICACIÓNS TÉCNICAS", accesibles no Perfil de contratante de Adif e Adif AV que reside na Plataforma de Contratación do Sector Público.
É requisito imprescindible ser un usuario rexistrado do Portal do Licitador de Adif / Adif AV.
O licitador estará obrigado a asinar a documentación mediante certificado recoñecido antes de presentar a oferta, garantindo así a identidade do asinante, a integridade da documentación, o non repudio por ambas as dúas partes e a confidencialidade.
Para realizar a autenticación con certificado electrónico e sinatura de documentos, cómpre dispor do soporte lóxico Autofirma, aplicación de sinatura electrónica desenvolvida polo Ministerio de Facenda e Administracións Públicas.(Podes descargar a Autofirma no PORTAL DE ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA)
As proposicións presentaranse no PORTAL DO LICITADOR DE ADIF / ADIF AV e, en todo caso, dentro do prazo e hora que se determine no correspondente anuncio, debendo formalizarse mediante sinatura electrónica recoñecida, garantindo así a identidade e integridade dos arquivos electrónicos dos documentos, da oferta e de todos os documentos asociados a ela.
Centro de atención a usuarios
Los licitadores disponen de servicio de soporte mediante un centro de atención a usuarios para atender los posibles problemas técnicos que surjan:
El horario de soporte técnico para los licitadores será el siguiente (excepto festivos nacionales):