Kolpatzeek kaltetuentzako arreta

Kolpatzeen biktimei eta senideei telefonoz laguntzeko zerbitzua.

Titulua

Adif-ek, Trenbide Azpiegituren administratzaile gisa, azpiegitura-sistema segurua, eraginkorra eta jasangarria kudeatzeko eginkizuna du. Horregatik, trenbideko bidegurutzeetako segurtasuna hobetzeko lan egiten du, eta, horretarako, istripu eta kolpatzeak minimizatu egiten ditu trenbide-sareko edozein puntutan.

Trenbide-kolpatzeek izaten dituzten ezaugarri bereziek, istripu horien biktimentzat zein haien senideentzat ondorio larriak dakartzatelako, enpresak arreta pertsonalizatua ematea eskatzen dute, kolpatze baten ondoren sor daitezkeen zalantza guztiak argitzeko, eta biktimak edo senideak informazio-prozesu osoan eta eskubidea izan dezaketen aseguru-estalduretan gidatzeko.

Premisa horrekin, Adif-ek prozedura bat prestatu du kolpatzeen biktimei eta haien senideei arreta integrala emateko. Prozedura horren helburua da trenbidearen azpiegituran izandako garapenaren ondorioz sortutako ziurgabetasuna minimizatzea, arreta eta laguntza egokia bermatuko duen laguntza pertsonalizatua eskainiz, Adif-ek kasu horietarako dituen prestazioei buruzko informazioa emanez, bai eta kaltetuak edo haren senideek kolpatzearen inguruan planteatutako eskaeren kudeaketa ere.

Atención a víctimas y familiares por arrollamiento
900 10 40 40
24 horas al día los 365 días del año

Zerbitzuaren ezaugarriak

Adif recogerá los datos personales y de contacto de la persona que solicita el servicio.

Hiru laneguneko epean, Adif-en solaskide bat harremanetan jarriko da deia egin duen pertsonarekin, eta tartean denak edo odolkidetasuneko edo ezkontza-ahaidetasuneko 2. mailara arteko senideak egin beharreko izapideen berri emango dio, eta biktimari edo familiari lagunduko dio prozesu osoan.3