Kolpatzeek kaltetuentzako arreta
Kolpatzeen biktimei eta senideei telefonoz laguntzeko zerbitzua.
Kolpatzeen biktimei eta senideei telefonoz laguntzeko zerbitzua.
Adif-ek, Trenbide Azpiegituren administratzaile gisa, azpiegitura-sistema segurua, eraginkorra eta jasangarria kudeatzeko eginkizuna du. Horregatik, trenbideko bidegurutzeetako segurtasuna hobetzeko lan egiten du, eta, horretarako, istripu eta kolpatzeak minimizatu egiten ditu trenbide-sareko edozein puntutan.
Trenbide-kolpatzeek izaten dituzten ezaugarri bereziek, istripu horien biktimentzat zein haien senideentzat ondorio larriak dakartzatelako, enpresak arreta pertsonalizatua ematea eskatzen dute, kolpatze baten ondoren sor daitezkeen zalantza guztiak argitzeko, eta biktimak edo senideak informazio-prozesu osoan eta eskubidea izan dezaketen aseguru-estalduretan gidatzeko.
Premisa horrekin, Adif-ek prozedura bat prestatu du kolpatzeen biktimei eta haien senideei arreta integrala emateko. Prozedura horren helburua da trenbidearen azpiegituran izandako garapenaren ondorioz sortutako ziurgabetasuna minimizatzea, arreta eta laguntza egokia bermatuko duen laguntza pertsonalizatua eskainiz, Adif-ek kasu horietarako dituen prestazioei buruzko informazioa emanez, bai eta kaltetuak edo haren senideek kolpatzearen inguruan planteatutako eskaeren kudeaketa ere.
Zerbitzuaren ezaugarriak
Zerbitzuaren ezaugarriak
Adif-en arreta eta informazio zentroak zerbitzua eskatzen duen pertsonaren datu pertsonalak eta harremanetarako datuak jasoko ditu.
Hiru laneguneko epean, Adif-en solaskide bat harremanetan jarriko da deia egin duen pertsonarekin, eta tartean denak edo odolkidetasuneko edo ezkontza-ahaidetasuneko 2. mailara arteko senideak egin beharreko izapideen berri emango dio, eta biktimari edo familiari lagunduko dio prozesu osoan.3