Bidaiarien geltokietako irisgarritasuna

Lorem ipsum

Gure geltokietatik bidaiari guztiak, oro har, eta, batez ere, ezgaitasuna edo mugikortasun murriztua dutenak, alde batetik bestera erraz mugitzeko, hainbat neurri eta zerbitzu daude gure geltokietan eta haietan ematen diren tren-zerbitzuetan irisgarritasun unibertsala lortzeko.

Acerca zerbitzua

Responsive Image

Zertan datza

Es un servicio de Atención y Asistencia a viajeros con discapacidad o movilidad reducida que Adif pone a disposición de los clientes del ferrocarril.
​​​​​​​
​​​​​​​Se trata de un servicio personalizado que orienta, informa y facilita al viajero el acceso y tránsito por las estaciones, así como la asistencia en la subida y bajada de los trenes.
​​​​​​​En caso necesario dispone de los medios mecánicos para su realización.

​​​​​​​El servicio comprende, tanto el recibimiento del viajero en el punto de encuentro de la estación de origen, asistencia en el tránsito por la estación y su subida y acomodo en el tren, como la recogida en destino en la plaza asignada en el tren y su desembarco y acompañamiento hasta el lugar previamente establecido en la estación de destino.
Acerca zerbitzua

Adif-ek tren zerbitzuen bezeroen eskura jarri duen ezgaitasuna edo mugikortasun murriztua duten bidaiariei laguntzeko zerbitzua da.

Zerbitzu pertsonalizatua da, eta bidaiariari geltokietan sartzeko eta ibiltzeko orientazioa, informazioa eta erraztasunak ematen dizkio, baita trenetara igotzeko eta haietatik jaisteko laguntza ere.
Behar izanez gero, baliabide mekanikoak ere baditu.

Zerbitzuak barne hartzen ditu bai bidaiaria jatorrizko geltokiaren elkargunean hartzea, geltokiko joan-etorrietan laguntzea eta trenean igo eta kokatzea, bai trenean esleitutako plazan helmugan jasotzea, eta helmugako geltokian aurrez ezarritako lekura eramatea ere.

Laguntza-eskaera

Behar duten bidaiariek eskatu ahal izango dute:
Titulua
  • Trenen enpresa operadoreek ezarritako salmenta-kanalen bidez txartela erosten denean.
  • Txartela erosi ostean eta bidaiatu aurretik, operadoreen telefono eta kanalen bidez.
  • Zerbitzu iraunkorra duten geltoki batzuetan zuzenean, erosketaren unean egin ez bada eta trena atera baino 30 minutu lehenago. Laguntza puntuala duten geltokietan laguntza operadorearen bidez eskatu beharko da gutxienez 12 ordu lehenago.
  • Nazioarteko Tren Batasuneko (UIC) kide diren Europako herrialdeetan nazioarteko bidaiak egiteko laguntza eskatzeko, gutxienez 48 ordu lehenago egin behar da eskaera, jatorrian trena atera baino lehen, posta elektronikoaren bidez oca.asistenciapmr@adif.es helbidean, edo 917744040 telefonoan, 06:00etatik 24:00etara.

Geltokien zerrenda

Servicio Adif Acerca certificado por AENOR
​​​​​​​Ver certificado

​​​​​​​
​​​​​​​Política de Accesibilidad Universal aplicada al servicio Adif Acerca

Acceder a la Política de accesibilidad universal
​​​​​​​

Geltoki erosoagoak, irisgarriagoak eta modernoagoak

Geltoki erosoagoak, irisgarriagoak eta modernoagoak

Irisgarritasun unibertsala trenbide-zerbitzuak emateko oinarrizko jarduera-ildoetako bat da. Hala, geltokietako hobekuntza- eta modernizazio-planek Adif-en helburua betetzen laguntzen dute, hau da, trenbide-azpiegiturak eta -instalazioak herritarrentzako gero eta balio handiagoko gune bihurtzea, ongizatea, aurrerapena eta gizarte-kohesioa sortzeko.

Geltokiak modernizatzeko planak lau jarduketa ildo nagusiren arabera garatzen dira:

1.       Bidaiarientzako eraikinak zaharberritu eta modernizatzea

2.       Irisgarritasuna hobetzea

3.       Segurtasuna areagotzea

4.       Ingurumen-jarduerak

Responsive Image
Hurbiltasun-bandak eta zerrenda horiak nasaren ertzean
Responsive Image
Sarbidea eta ingurunea hobetzea
Responsive Image
Kautxuzko pasabide irristagaitzak nasen artean
Aparkaleku irisgarriak
arrapalak eta igogailuak nasetan
eguzki-energiarekin argiztatzea
Adif-en arreta eta informazio zentroa

91 243 23 43

Eguneko 24 orduetan, urteko 365 egunetan