Gure Marka

Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.

Identitate korporatiboa

Marka korporatiboak enpresaren identitatea sintetizatzen eta adierazten du bisualki, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.

Adif markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif-en pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

Responsive Image

Adif markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:

Responsive Image

Markaren bulegoa

Adif-en Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu guztietan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.  

Responsive Image
Responsive Image

Adif-en imagotipoak deskargatzea

.zip motako fitxategi konprimatuak, png eta jpg formatuak dituztenak 2.693 x 823 pixeleko neurrian.