Sant Andreu geltokia
#TransformemRodalies
Titulua
Sant Andreu geltoki berriak eta Bartzelona-Granollers sare konbentzionaleko linearen trazadura berriak (Sagrera-Sant Andreu operazioan funtsezkoak diren bi jarduketa) azaleko trazadura kentzen dute, eta bideen bi aldeetako auzoak kohesionatzen dituzte. Jarduketek hiri-espazio handiagoa eskaintzen dute eta Bartzelonako iparraldeko deskarbonizazioa eta dinamizazio sozioekonomikoa sustatzen dituzte.
Esku-hartzea Katalunian eta Espainian azken urteotan egin den azpiegitura-plan konplexu eta asmo handikoenaren parte da: Transformem Rodalies proiektua. Haren garapenak erreferentziazko garraiobide publiko gisa kokatuko du trena, mugikortasun jasamgarri, egituratzaile eta intermodalaren aitzindari gisa, ingurunean eta herritarren zerbitzuan integratuta.
Jasangarria, irisgarria eta herritarrarentzako espazio handiagoa
Bidaiarientzako eraikin berria, 696 m2-koa, bideak estaltzen dituen lauzaren gainean dago, bi nasarekin (210 m), lau trenbideri zerbitzua ematen dietenak, horietako bi Rodaliesko trenak aparkatzeko.
Geltokiak jasangarritasuna lehenesten du, argizulo handien bidez iristen den argi naturala aprobetxatuz; eta irisgarritasuna, atondoa nasekin lotzen duten bi igogailurekin, eskailera mekaniko eta finkoekin eta ikusmen-urritasuna duten pertsonentzako ibilbide seinalatuekin. Halaber, hiru sarbide ditu: bat geltoki historikoarekin lotzeko pasabidetik; beste bat Sant Adriàko kaletik eta hirugarren bat La Maquinistaren pasabidetik.
Geltokiak jasangarritasuna lehenesten du, argizulo handien bidez iristen den argi naturala aprobetxatuz; eta irisgarritasuna, atondoa nasekin lotzen duten bi igogailurekin, eskailera mekaniko eta finkoekin eta ikusmen-urritasuna duten pertsonentzako ibilbide seinalatuekin. Halaber, hiru sarbide ditu: bat geltoki historikoarekin lotzeko pasabidetik; beste bat Sant Adriàko kaletik eta hirugarren bat La Maquinistaren pasabidetik.
Mugikortasunaren iraganari eta etorkizunari buruzko hiri-artea
Sant Andreu-k 3.100 m2-ko hiri-artearen horma-irudia hartzen du, Espainiako trenbide-instalazio batean handiena, Roc Blackblock eta Miquel Wert artista ezagunek eginakoa. Bidaiaria eta herritarra trenaren iraganera eta mugikortasunaren etorkizunera eramaten ditu, eta haren historia, haren bilakaera eta garapen sozial eta ekonomikoari eta lotzen dituen komunitateen jasangarritasunari egindako ekarpena berrikusten ditu.
Bartzelona-Granollers ohiko zabalerako linea
Bartzelona-Granollers-Girona ohiko sarearen behin betiko trazadura (4,3 km, horietatik 2,8 km lurpetik doazenak) Sagrerako etorkizuneko geltokiaren egituraren barruan hasten da Nus de la Trinitaten azpian.
Aire zabaleko zati baten ondoren, tunel batean sartzen da, Sant Andreuko geltoki berrian geldituta, Sagrerako geltoki barrura iritsi arte, non trenak ez diren oraindik geldituko. Sagrera geltokitik, tunelean ere, jarraipena emango zaio El Cloteraino.
Aire zabaleko zati baten ondoren, tunel batean sartzen da, Sant Andreuko geltoki berrian geldituta, Sagrerako geltoki barrura iritsi arte, non trenak ez diren oraindik geldituko. Sagrera geltokitik, tunelean ere, jarraipena emango zaio El Cloteraino.
#TransformemRodalies
Transformem Rodalies prodiektuak bost ardatz estrategikotan aurrera egiten du: azpiegitura, geltokiak, material mugikorra, zerbitzuak eta erabiltzailearentzako arreta.
Jardueren helburua da bidaia-denborak murriztea, puntualtasuna eta erosotasuna hobetzea, garraio-ahalmena handitzea, geltokietan eta trenetan irisgarritasuna hobetzea, intermodalitatea indartzea, mugikortasun-behar berriak asetzea, teknologia berriek erabiltzaileari eskaintzen dioten arreta eta hedapena hobetzea eta jasangarritasunaren esparruan eragitea.
Jardueren helburua da bidaia-denborak murriztea, puntualtasuna eta erosotasuna hobetzea, garraio-ahalmena handitzea, geltokietan eta trenetan irisgarritasuna hobetzea, intermodalitatea indartzea, mugikortasun-behar berriak asetzea, teknologia berriek erabiltzaileari eskaintzen dioten arreta eta hedapena hobetzea eta jasangarritasunaren esparruan eragitea.
Aurrekaririk gabeko ahalegina Aldirietan
- Inbertsioak, guztira (2020-2030): 6.345 M€
- Adif inbertsioak (2020-2030): 4.173 M€
#TransformemRodalies
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu. Primer tren de Rodalies con servicio comercial.
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu.
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu.
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu.
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu.
- 12 de diciembre de 2022. Puesta en servicio de la nueva estación de Sant Andreu.
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. Obras de la Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. Cubrimiento de vías. Obras de la Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. Cubrimiento de vías. Obras de la Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. La obra representa un recorrido por el pasado y el futuro del ferrocarril. Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. Los artistas Miquel Wert y Roc Blackblock trabajan en su obra. Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Octubre 2022. Estación de Sant Andreu. Los artistas Miquel Wert y Roc Blackblock trabajan en su obra. Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- Diciembre de 2022. Obras de infraestructura en la estación de Sant Feliu
- Octubre 2022. Cierre definitivo y eliminación del paso a nivel de Sant Feliu. Operación La Sagrera-Sant Andreu. #TransformemRodalies
- La Sagrera.
- La Sagrera. Cabecera norte
- La Sagrera.
- Túnel de acceso al aeropuerto
- Balizas del sistema ERTMS entre Hospitalet y Mataró
- Infografía estación de Montcada
- Infografía estación de Montcada
- Infografía estación de Parets del Vallès
- Infografía estación de Parets del Vallès
- Infografía estación de Salou Portaventura
- Infografía estación de Salou Portaventura
- Infografía estación de Salou Portaventura