Kanal etikoa

Azpititulua sit amet consectetur adipiscing elit.

Adif Abiadura Handia enpresaren Kode Etikoa

Titulua
Adif AH enpresen Kode Etikoak, Administrazio Kontseiluak onartutakoak, eguneroko zereginetan eta harreman profesionaletan Adif AH enpresan lan egiten duten pertsona guztien jokabide oso, arduratsu eta gardenerako espero diren jarraibideak formalizatzea du helburu.

Kodeak nahi diren portaeretara itzuli nahi ditu Adif AH enpresaren balio eta printzipio korporatiboak, abiapuntu gisa erakundearen kultura, aplikatu beharreko legedia eta erakundeak etikarekin eta gardentasunarekin duen konpromisoa hartuta.

Kanal Etikoa

Kanal Etikoa Adif AH enpresaren eta haren interes-taldeen eta, oro har, gizartearen arteko komunikazio-bidea da, edozein pertsonak Etika eta Jokabide Kodearen ez-betetzeak jakinarazteko aukera izan dezan.

Adif AH enpresaren Etika eta Jokabide Kodearekin zerikusia duten jakinarazpenak bakarrik hartuko dira kontuan.

Jakinarazpenen formularioa

ADIF eta ADIF ABIADURA HANDIA enpresen plataforma informatiko berri bat ezarri dute gure Etika eta Jokabide Kodearen aplikazioarekin zerikusia duten jakinarazpenak, kontsultak edo zalantzak planteatzeko eta/edo kexak aurkezteko, bai eta etikaren, legezkotasunaren eta bi erakundeek zuzentzen dituzten arauen aurkako ez-betetze edo urratze ororen berri emateko ere, behealdeko estekaren bidez.

Komunikazio-plataforma hori Xperta aplikazio komertzialaren bidez eskaintzen da, Segurtasun Eskema Nazionalean ezarritakoaren arabera Zibersegurtasuneko estandar altuenak betetzen dituzten zerbitzarietan, eta, halaber, Datuak Babesteko Erregelamendu Orokorraren eta Datuak Babesteko eta Eskubide Digitalak Bermatzeko Lege Organikoaren baldintza guztiak betetzen dituzte.

Kanal Etikoa kudeatzeko plataforma horren bidez egiten diren komunikazio guztiak enkriptatuta egongo dira eta isilpekoak izango dira. Salaketa anonimoak egiteko aukera ere ematen da, eta ez da beharrezkoa "izena" eremuan identifikatzea.  
Hala ere, bidaltzaileak jakinarazpenaren kudeaketari eta gaiaren ebazpenari buruzko informazioa jaso nahi badu, helbide elektroniko bat eman beharko du.

Mesedez, ez erabili Kanal Etikoa asmo txarrez, funtsik gabeko edo zantzurik gabeko jakinarazpenak egiteko, jakinarazitako ustezko ez-betetzeen ikerketa, kudeaketa eta ondorengo ebazpena oinarri hartuta.
Etika eta Jokabide kodearekin loturarik ez duten jakinarazpenetarako, beste kanal hauek dituzu eskura:

Titulua zatia

Helbide elektronikoa

Eskuragarri webgunean.Informazio ofiziala eta lineako zerbitzuak atzitzeko bulego birtuala.

Bezeroaren Arretarako Bulegoa

Geltokietako Erreklamazio-liburuetan aurkez daitezke erreklamazio ofizialak.