Lizitazio elektronikoa

Lizitatzailearen ataria

Lizitazio elektronikoaren prozedura ezartzea. Adif eta Adif Abiadura Handia enpresen lizitatzailearen ataria.

Lizitazio elektronikoaren prozedura berariaz jaso eta deskribatuko da kontratazio-espedienteko Klausula Administratiboen Orrian, Sektore Publikoko Kontratazio-plataforman dauden bi erakundeen kontratugilearen Profilean, bai eta aginduzko iragarki guztietan. 
Adif / Adif AH lizitatzailearen atariak aukera hauek ematen ditu:
    • eskaintzak telematikoki prestatu eta aurkeztea,
    • haien zaintza elektronikoa sistemaren bidez, eta
    • laguntza organoko kideek (Kontratazio mahaiak / Balorazio batzordeak) agiriak ireki eta elektronikoki ebaluatzea.

    Beraz, lizitatzaileek ADIF / ADIF AHren LIZITATZAILEAREN ATARIAN sinatu eta aurkeztu beharko dituzte beren eskaintzak, lizitazio elektronikoa arautzen duen Orriaren administrazio-klausuletan ezarritakoaren arabera.

    Era berean, lizitatzaileek behar duten informazio guztia izango dute “ERABILTZAILEAREN ESKULIBURUA ETA ZEHAZTAPEN TEKNIKOAK” dokumentuan jasotako eskaintzen aurkezpen elektronikoari buruzko identifikazioari, altari eta eragiketari buruz. Informazio hori Sektore Publikoko Kontratazio-plataforman dagoen Adif eta Adif AH enpresen Kontratatzaile-profilean dago eskuragarri.

    Ezinbestekoa da Adif / Adif AH Lizitatzailearen atariko erabiltzaile erregistratua izatea.

    Lizitatzaileak onartutako ziurtagiri baten bidez sinatu beharko du dokumentazioa eskaintza aurkeztu aurretik, eta horrela bermatuko du sinatzailearen nortasuna, dokumentazioaren osotasuna, bi aldeen onespena eta konfidentzialtasuna.

    Ziurtagiri elektronikoarekin eta dokumentuen sinadurarekin kautotzeko, Autofirma softwarea behar da, Ogasun eta Herri Administrazio Ministerioak garatutako sinadura elektronikoaren aplikazioa. (Autofirma ADMINISTRAZIO ELEKTRONIKOAREN ATARIAN deskarga dezakezu)

    Proposamenak ADIF / ADIF AHren LIZITATZAILEAREN ATARIAN aurkeztuko dira, eta, nolanahi ere, dagokion iragarkian zehaztutako epean eta orduan. Sinadura elektroniko onartuaren bidez formalizatu beharko dira, dokumentuen artxibo elektronikoen identitatea eta osotasuna, eskaintza eta horri lotutako dokumentu guztiak bermatuz.

    Zatiaren titulua

    Proposamenak erregistratu eta aurkeztea.
    Sinadura elektronikoa. Ogasun eta Herri Administrazioko Ministerioa
    Lizitatzailearentzat eskuragarri dagoen dokumentazioa
    Atariko Barne Erregistro Elektronikoak zehaztuko du eskaintza Atarira igotzeko eguna eta ordua. Kontuan izan behar da, eskaintza bat aurkezteko, lehenik eta behin, zerbitzarira igo behar dela oso-osorik. Gero, Erregistro Elektronikoak emandako egiaztagiri horren bidez identifikatu ahal izango da.
    Erabiltzaileentzako Arreta Zentroa

    Lizitatzaileek euskarri zerbitzua dute, Erabiltzaileentzako Arreta Zentro baten bidez, sor daitezkeen arazo teknikoei erantzuteko:

    Lizitatzaileentzako laguntza teknikoaren ordutegia hau izango da (jaiegun nazionalak izan ezik):

    • 09:00etatik 18:00etara, astelehenetik ostegunera.
    • 09:00etatik 15:00etara, ostiraletan.