Madril – Galizia AHL
Galiziarako bidea, gero eta gertuago
Galiziarako bidea, gero eta gertuago
Madril-Galizia abiadura handiko lineak, Ipar/Ipar-mendebaldeko korridorearen baitan, Galizia Espainiako abiadura handiaren mapan kokatuko du.
Galiziako trenbide-trazadurak beti egon dira erliebe gorabeheratsuak baldintzatuta, eta horrek penintsulako erdigunearekiko trenbide-komunikazioak zaildu ditu. Izan ere, Madril eta Galizia arteko lehen linea zuzena, Zamora eta Ourense artekoa, ez zen 1958ra arte lortu
. Bi une historiko berri gertatuko dira Galiziako tren-sektorean. Lehenengoa 2011ko amaieran izan zen, Ourense, Santiago eta Coruña arteko zatia martxan jartzean. 2005eko ekainetik dago obretan. Bigarrena, mesetarekiko konexioa abian jartzean izango da.
Europako finantzazioa
“Europa egiteko modu bat”
Egungo egoera
Egungo egoera
Tren-konexio berriak abiadura, fidagarritasuna, erosotasuna eta bidaia-denborak nabarmen hobetu ditu.
Madril-Galizia linea berria trenbide bikoitz elektrifikaturako plataforma batean eraiki da, abiadura handiko parametroekin, eta 350 km/h-ko gehieneko abiaduretarako diseinatuta dago.Abiadura handia iristeari esker, gainera, ibilbideko geltokietako instalazioak egokitzeko eta modernizatzeko lanak egin dira eta hirietako hirigintza hobetu da.
Denbora hobekuntzak progresiboak izango dira, eta, azkenean, Santiago eta Madril arteko distantzia hiru ordutan egin ahal izango da.
Trenbidearen aldeko apustu argia da, gizarte-kohesioa eta dinamizazio ekonomikoa bultzatzen dituen garraiobide gisa.
Galiziarako sarbidea Madril-Valladolid linearen bidebanatzean hasten da, Olmedon, eta Santiago de Compostelan amaitzen da, Galiziako Ardatz Atlantikoarekin bat egiten duen lekuan.
434,86 kilometro luze da eta ERTMS seinalizazioa eta ASFA ezarriko dira. Linea 350 km/h-ko gehieneko abiadurarako diseinatuta dago.
Actualidad
Luzeenak 8.574 metro ditu
Conoce más de la línea
Enlaces relacionados
Eje Atlántico
El Eje Atlántico discurre de norte a sur por el litoral atlántico gallego entre a Coruña y Vigo a lo largo de 155,6, kilómetros, comunicando cinco de las siete mayores ciudades gallegas. Esta infraestructura está comunicada con la nueva conexión Madrid-Galicia a la altura de Santiago de Compostela.Línea Madrid-Valladolid
Esta línea, puesta en servicio el 22 de diciembre de 2007, constituye el elemento fundamental para el desarrollo ferroviario del Norte y Noroeste de España.
La reducción de tiempos de viaje y distancias por ferrocarril benefician a una amplia zona que representa más del 30% del los índices nacionales de población y superficie.
Corredores europeos
Uno de los objetivos principales de la UE es promover la conectividad de los ciudadanos y los bienes dentro de Europa. Una de las herramientas principales para logarlo son los nueve Corredores de la Red TEN-T (Trans-European Network - Transport), conocidos como los Core Network Corridors (CNC).