Gure marka
Identitate korporatiboa
Marka korporatiboak enpresaren identitatea bisualki sintetizatzen eta adierazten du, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.
Adif Abiadura Handia markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif Abiadura Handia enpresan pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

GURE NORTASUN-EZAUGARRIAK:
Hauek dira enpresa-proiektuaren funtsezko nortasun-ezaugarriak eta Adif Abiadura Handira enpresak gizartean duen zeregina ulertzeko gure modua:
- Kalitatezko trenbide-azpiegituren zerbitzu publikoa eskaintzen dugu, teknologikoki aurreratua, lurraldea egituratzen duena, modu neutralean jarduten duena inguru liberalizatuan, eta gure eragiketa guztien segurtasunari lehentasuna ematen diona.
- Kudeaketa eraginkorra, efizientea eta gardena egiten dugu, zerbitzu publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritutako ikuspegi estrategikoaren publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritua eta garapen jasangarrira bideratuta, ikuspegi integral batetik.
Adif Abiadura Handia markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:
Adif Abiadura Handia markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:





Marka bulegoa

