Gure marka

Identitate korporatiboa

Identitate korporatiboa

Marka korporatiboak enpresaren identitatea bisualki sintetizatzen eta adierazten du, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.

Adif Abiadura Handia markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif Abiadura Handia enpresan pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.

Responsive Image

Adif Abiadura Handia markak, bere eraikuntza grafikoaren ikuspegitik, ezaugarri eta balio hauek proiektatu nahi ditu:

Responsive Image

Marka bulegoa

Adif Abiadura Handia enpresaren Marka-sailaren eginkizuna marka-estrategia zuzentzea eta koordinatzea da, behar diren tresnak garatuz: identitate bisual korporatiboaren programa eta markaren aplikazioak enpresaren eremu batzuetan eta haren kanpo-proiekzioa, posizionamendu estrategikoa, marken arkitektura, etab.
Responsive Image
Responsive Image

Adif Abiadura Handia enpresaren imagotipoak deskargatzea

.png. formatua duten fitxategien neurriak: 2.693 x 823 pixel.
Hau ere interesatu ahal zaizu