Gure marka
Identitate korporatiboa
Identitate korporatiboa
Marka korporatiboak enpresaren identitatea bisualki sintetizatzen eta adierazten du, gure balioak eta asmoak proiektatuz. Markaren oinarrizko elementuetatik abiatuta, hizkuntza nortasuna duen hizkuntza-grafikoa garatzen da, ingurune eta euskarri ezberdinetan islatzen dena.
Adif Abiadura Handia markak definitzen duen lurralde bisualak eta kontzeptualak identifikatu eta bereizi egiten gaitu, enpresa-ikuspegia eta -asmoa transmitituz, eta gure balio-proposamena helburu hori duen gizarteari islatuz. Hala, entitatearen narratibaren ardatza eraikitzen da, marka oinarri hartuta: Adif Abiadura Handia enpresan pertsonen bizitza hobetzeko lan egiten dugu, benetan jasangarria den mugikortasun- eta gizarte-ereduarekiko konpromiso sendoa hartuz eta zabalduz.
GURE NORTASUN-EZAUGARRIAK:
Hauek dira enpresa-proiektuaren funtsezko nortasun-ezaugarriak eta Adif Abiadura Handira enpresak gizartean duen zeregina ulertzeko gure modua:
- Kalitatezko trenbide-azpiegituren zerbitzu publikoa eskaintzen dugu, teknologikoki aurreratua, lurraldea egituratzen duena, modu neutralean jarduten duena inguru liberalizatuan, eta gure eragiketa guztien segurtasunari lehentasuna ematen diona.
- Kudeaketa eraginkorra, efizientea eta gardena egiten dugu, zerbitzu publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritutako ikuspegi estrategikoaren publikoko erakunde gisa dugun erantzukizunean oinarritua eta garapen jasangarrira bideratuta, ikuspegi integral batetik.