Accesibilidade nas estacións de viaxeiros
Lorem ipsum
Lorem ipsum
Co fin de facilitar o tránsito polas nosas estacións a todos os viaxeiros, en xeral e, sobre todo, a aqueles con discapacidade ou mobilidade reducida, hai todo un conxunto de medidas e servizos que pretenden acadar a accesibilidade universal ás nosas estacións e aos servizos ferroviarios que se prestan nelas.
Servizo Acerca

En que consiste
Se trata de un servicio personalizado que orienta, informa y facilita al viajero el acceso y tránsito por las estaciones, así como la asistencia en la subida y bajada de los trenes.
En caso necesario dispone de los medios mecánicos para su realización.
El servicio comprende, tanto el recibimiento del viajero en el punto de encuentro de la estación de origen, asistencia en el tránsito por la estación y su subida y acomodo en el tren, como la recogida en destino en la plaza asignada en el tren y su desembarco y acompañamiento hasta el lugar previamente establecido en la estación de destino.
É un servizo de Atención e Asistencia a viaxeiros con discapacidade ou mobilidade reducida que Adif pon ao dispor dos clientes do ferrocarril.
Trátase dun servizo personalizado que orienta, informa e facilita ao viaxeiro o acceso e o tránsito polas estacións, así como a asistencia para subir e baixar dos trens.
En caso necesario dispón dos medios mecánicos para a súa realización.
O servizo comprende tanto o recibimento do viaxeiro no punto de encontro da estación de orixe, asistencia no tránsito pola estación e a súa subida e acomodo no tren, como a recollida en destino na praza asignada no tren e o seu desembarco e acompañamento ata o lugar previamente establecido na estación de destino.
Solicitude de asistencia
- No momento da compra do billete a través das canles de venda establecidas polas empresas operadoras de trens.
- Despois da compra do billete e antes de realizar a viaxe por medio dos teléfonos e canles habilitadas por parte dos operadores.
- Directamente nalgunhas estacións con servizo permanente, se non se realizou no momento da compra e cunha antelación mínima de 30 minutos á saída do tren. Nas estacións con servizo puntual a asistencia deberá solicitarse a través do operador con polo menos 12 horas de antelación.
- A solicitude de asistencia para viaxes internacionais por países de Europa pertencentes á Unión Internacional de Ferrocarrís (UIC) debe realizarse cunha antelación mínima de 48 horas á saída do tren en orixe a través de correo electrónico no enderezo oca.asistenciapmr@adif.es ou no teléfono 917744040 en horario de 6.00h. a 24:00h.
Relación de estacións
Política de Accesibilidad Universal aplicada al servicio Adif Acerca
Acceder a la Política de accesibilidad universal
Estacións máis cómodas, máis accesibles e máis modernas
Estacións máis cómodas, máis accesibles e máis modernas
A accesibilidade universal é unha das liñas de actuación básicas na prestación de servizos ferroviarios. Así, os plans de mellora e modernización en estacións contribúen a cumprir o obxectivo de Adif de facer das infraestruturas e instalacións ferroviarias un espazo cada vez de maior valor para a cidadanía, xerador de benestar, progreso e cohesión social.
Os plans de modernización de estacións desenvólvense segundo catro liñas de actuación principais:
1. Rehabilitación e modernización edificios de viaxeiros
2. Mellora da accesibilidade
3. Incremento da seguridade
4. Actuacións ambientais

Bandas de proximidade e raias amarelas no bordo da plataforma

Mellora de acceso e contornas
