A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web https://www.adifaltavelocidad.es.
ILUNION Accesibilidad certifica, con data 27 de decembro de 2022, que o sitio web de Adif - Alta Velocidad, ten un cumprimento parcial co nivel Dobre A segundo as Pautas de Accesibilidade ao Contido da Web 2.1 da Web Accessibility Initiative (WAI) do World Wide Web Consortium, malia que se detectou que aínda existen as seguintes barreiras:
O contido que se recolle a continuación non é accesible debido ao seguinte:
Falta de conformidade co RD 1112/2018
Carga desproporcionada
Non é de aplicación
O contido non entra do ámbito da lexislación aplicable
O método empregado para preparar a declaración foi realizar unha auditoría de accesibilidade coa metodoloxía OAW
Pode presentar:
unha Queixa relativa ao cumprimento dos requisitos do RD 1112/2018 ou
unha Solicitude de Información accesible relativa a:
contidos excluídos do ámbito de aplicación do RD 1112/2018 segundo o establecido polo artigo 3, apartado 4
contidos exentos do cumprimento dos requisitos de accesibilidade por impoñer unha carga desproporcionada.
Na Solicitude de información accesible, débense concretar con toda claridade os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima. A través da Instancia Xenérica da Sede electrónica do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital , así como do resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. As comunicacións, queixas e solicitudes de información accesible serán recibidas e tratadas pola Secretaría Xeral de Administración Dixital. Procedemento de aplicación. Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo coa decisión adoptada, ou a resposta non cumprira os requisitos contemplados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que trascurrira o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta. A reclamación pode presentarse través da Instancia Xenérica da Sede electrónica do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital , así como no resto de opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral de Inspección de Servizos do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital.