Canle Ética

Subtítulo sit amet consectetur adipiscing elit.

Un compromiso
El Código Ético y de Conducta de Adif, aprobado por el Consejo de Administración, tiene como objetivo principal formalizar las pautas de comportamiento íntegro, responsable y transparente que se esperan de todas las personas que trabajan en Adif, en el desempeño cotidiano de sus labores y en sus relaciones profesionales.

Tomando como punto de partida la cultura de la organización, la legislación aplicable y el compromiso de la entidad con la ética y la transparencia, se pretende que los valores y los principios corporativos de Adif se traduzcan en comportamientos deseados.

Loita contra a fraude e a corrupción


A través da Declaración Institucional de loita contra a fraude realizada pola Presidenta da entidade, amósase o compromiso de manter os estándares máis altos no cumprimento das normas xurídicas, éticas e morais e adoptar os principios de integridade, imparcialidade e honestidade, implementando unha política de tolerancia cero coa fraude e coa corrupción.0>
Por iso o obxectivo principal da declaración institucional é promover dentro da organización unha cultura ética que exerza un efecto disuasorio para calquera tipo de actividade fraudulenta e que faga posible a súa prevención e detección.

A entidade conta tamén cunha Política Corporativa de Loita contra a Fraude, comprometéndose ao bo goberno baixo os principios de ética e transparencia. Así mesmo, tense  o compromiso de velar pola correcta xestión dos fondos comunitarios, en especial os procedentes do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, a través dun plan de medidas antifraude específico aprobado o 25 de xaneiro de 2022 polo Consello de Administración.

Canle Ética

A Canle Ética é a canle de comunicación entre Adif e os seus grupos de interese e coa sociedade en xeral para que calquera persoa poida notificar posibles incumprimentos do Código Ético e de Conduta.

Só se atenderán as notificacións relacionadas co Código de Ética e de Conduta de Adif.
Así mesmo, en relación con feitos que poidan ser constitutivos de fraude ou irregularidade vencellados a proxectos ou operacións financiados con cargo a fondos procedentes da Unión Europea, ademais da Canle Ética interna, poden informar nas seguintes canles: 
  Para as comunicacións que non estean relacionadas co Código Ético e de Conduta están ao seu dispor as seguintes canles:

Título fragmento

Correo electrónico
Correo electrónico comunicacionweb@adif.es, ou mediante o formulario de contacto
Dispoñible na web. Oficina virtual para o acceso a información oficial e servizos en liña.
Oficina de Atención ao Cliente
Poderán presentarse reclamacións oficiais nos Libros de Reclamacións das estacións.