Qualitat i client
Adif i Adif Alta Velocitat certifiquen els seus sistemes de gestió d'acord amb normes IS0, UNE i model EFQM amb plans de millora que renova i audita anualment
Adif y Adif Alta Velocidad certifican sus sistemas de gestión de acuerdo a normas IS0, UNE y modelo EFQM con planes de mejora que renueva y audita periódicamente.

Sello EFQM 600
El Club Excelencia en Gestión ha otorgado el Sello EFQM 600 a Adif y Adif AV, en reconocimiento a su gestión excelente, innovadora y sostenible, basada en el Modelo EFQM. Con este distintivo, nos situamos entre las exclusivas organizaciones en España que han superado los 600 puntos en la evaluación EFQM.
Con la obtención del sello reforzamos nuestra posición como organizaciones referentes y consolidamos el liderazgo en relación con la misión de ‘operar, gestionar y construir una red ferroviaria inteligente, adaptada al nuevo ecosistema tecnológico, competitivo y sostenible, contribuyendo de esta forma a los ODS’.
Con la obtención del sello reforzamos nuestra posición como organizaciones referentes y consolidamos el liderazgo en relación con la misión de ‘operar, gestionar y construir una red ferroviaria inteligente, adaptada al nuevo ecosistema tecnológico, competitivo y sostenible, contribuyendo de esta forma a los ODS’.
Títol fragment
A Europa
Primer administrador ferroviari europeu que ha obtingut el Segell d'Or de l'Excel·lència.
A Espanya
Primera empresa pública en el seu grau d'importància i grandària que ha aconseguit aquest nivell.
500+
Pertinença d'Adif a l'exclusiu grup d'empreses espanyoles amb nivell 500+ del Club Excel·lència en la Gestió.
Certificacions de qualitat
Certificats de compliment dels requisits de normatives nacionals i internacionals EFQM, ISO i UNE, així com l'assegurament de les normes d'obligació legal.
Política de qualitat d'Adif i Adif Alta Velocitat
Política de qualitat d'Adif i Adif Alta Velocitat
La Política de qualitat és el marc que estableix les línies d'acció de les organitzacions en matèria de gestió de qualitat. La Política de qualitat no solament demostra el compromís de l'organització en aquesta matèria, sinó que ha d'estar alineat amb la missió, la visió, els valors i l'estratègia de la companyia.