A Nosa Marca
Identidade corporativa
A marca corporativa sintetiza e expresa visualmente a identidade da empresa, proxectando deste xeito os nosos valores e aspiracións. A partir dos elementos básicos da marca, desenvólvese unha linguaxe gráfica con personalidade propia que se reflicte nos diferentes medios e soportes.
O territorio visual e conceptual definido pola marca Adif Alta Velocidade identifícanos e diferéncianos, transmitindo a visión e o propósito empresarial e reflectindo a nosa proposta de valor á sociedade na que se traduce o devandito propósito. Constrúese así, tomando coma base a marca, o eixe que artella a narrativa da entidade:en Adif Alta Velocidade traballamos para mellorar a vida das persoas, asumindo e despregando un firme compromiso cun modelo de mobilidade e de sociedade que sexa realmente sostible.

OS NOSOS TRAZOS IDENTITARIOS:
Os trazos identitarios fundamentais do proxecto empresarial e do noso xeito de entender o papel de Adif Alta Velocidade na sociedade son:
- Ofrecemos un servizo público de infraestruturas ferroviarias de calidade e tecnoloxicamente avanzado, vertebrador do territorio, operado de xeito neutral nun medio liberalizado e dando prioridade á seguridade de todas as nosas operacións.
- Realizamos unha xestión eficaz, eficiente e transparente, que aposta por unha visión estratéxica baseada na nosa responsabilidade como entidade de servizo público e orientada ao desenvolvemento sostible desde unha perspectiva integral.
A marca Adif Alta Velocidade, desde o punto de vista da súa construción gráfica, trata de proxectar os seguintes atributos e valores:
A marca Adif Alta Velocidade, desde o punto de vista da súa construción gráfica, trata de proxectar os seguintes atributos e valores:





Oficina de Marca

