La nostra marca
Identitat corporativa
La marca corporativa sintetitza i expressa visualment la identitat de l’empresa tot projectant, d’aquesta manera, els nostres valors i aspiracions. A partir dels elements bàsics de la marca, es desenvolupa un llenguatge gràfic amb personalitat pròpia que es fa palesa en els diferents entorns i suports.
El territori visual i conceptual definit per la marca Adif Alta Velocidad ens identifica i ens diferencia, transmetent la visió i el propòsit empresarial, i reflectint la nostra proposta de valor a la societat en què es tradueix aquest propòsit. D’aquesta manera, es construeix, prenent com a base la marca, l’eix que articula la narrativa de l’entitat: a Adif Alta Velocidad treballem per millorar la vida de les persones, assumint i desplegant un compromís ferm amb un model de mobilitat i de societat que sigui realment sostenible.

ELS NOSTRES TRETS D’IDENTITAT:
Els trets d’identitat fonamentals del projecte empresarial i de la nostra manera d’entendre el paper d’Adif Alta Velocidad en la societat són:
- Oferim un servei públic d’infraestructures ferroviàries de qualitat i tecnològicament avançat, vertebrador del territori, operat de manera neutral en un entorn liberalitzat i donant prioritat a la seguretat de totes les nostres operacions.
- Fem una gestió eficaç, eficient i transparent, que aposta per una visió estratègica basada en la nostra responsabilitat com a entitat de servei públic i orientada al desenvolupament sostenible des d’una perspectiva integral.
La marca Adif Alta Velocidad, des del punt de vista de la seva construcció gràfica, mira de projectar els atributs i valors següents:
La marca Adif Alta Velocidad, des del punt de vista de la seva construcció gràfica, mira de projectar els atributs i valors següents:





Oficina de marca

